A HOUSE legújabb ajánlata

  • 2020-03-10
  • Hírek

A House szerint nyáron három dolog számít: a napsütötte vízpart, a szórakozás és természetesen a legújabb trendek. És mi történik, ha ezeket kombináljuk és hozzáadunk egy kis barátságos versenyt? Ezt valósította meg a House 2020. tavasz/nyári darabjait bemutató Summer Trend Roulette kampánya.

A House szerencsekereke mindig a divat szolgálatában áll! Színek, különösen a pasztell árnyalatok uralják ezt a szezont. A tervezők széles színpalettát alkottak férfiaknak és nőknek egyaránt – a mentától és klasszikus kéktől a stílusos bézsig és szürkéig. Akik nem szeretik a változatos időjárást, de szeretik a változatos mintákat, számos nekik szóló ajánlatot találnak, csakúgy, mint a szafari stílus szerelmesei. Azok, akik inkább a csillagokra szeretnek nézni, a House asztrológiai mintás pólói és felsői közül válogathatnak. Felmerül a kérdés: mit viseljünk tavasszal? A válaszunk: virágos mintákat. Különösen légies ruhák és blúzok formájában. Jól jöhet valami csillogós is, például a fluoreszkáló dzseki vagy nadrág, vagy a gyöngyházfényű gombok. Viszont a férfi szekrény első polcán ott kell lennie a kényelmes sortoknak, a másodikon trucker cap-nek, és a többin nélkülözhetetlen a farmer. Természetesen itt nincs vége a látnivalóknak. A kerék tovább pörög, pöttyökkel, csíkokkal és egzotikus mintákkal. A végső kérdés pedig: Több mint egyetlen trend … Mi az? A jó válasz pedig természetesen a House, mert itt mindenki a divat nyertese!

A kollekciót promótáló spotban a végső szlogen betűit a TV sztár, Magda Masny fordítja át, aki a márka szülőhazájában, Lengyelországban, a ’90-es évek ikonikus játékából, a „Szerencsekerék”-ből ismert. A dinoszauruszos kampány fotókat Bartek Wieczorek készítette, aki a kampányfilmet is rendezte. A díszlet Catharina Van Wyk munkája. A fotózás Dél-Afrika fővárosában, Fokvárosban készült. 

House



Megosztás