Vészesen közeleg a november 9-ei esemény, amikor számos közkedvelt influencer ruhatárából volgathattok a gardrbóvásáron! Mi már nagyon várjuk, a lányok is egyre izgatottabbak, hiszen van egy “titkos csoport”, amiben minden mozzanat a program körül forog: zajlik a szervezés, az asztalok bekészítése, az elrendezés, a készletek feltöltése, kinek mikorra kell érkezni és meddig marad….minden apróságra kiterjedően.
Drencheva Nati, a NANA’S márka megalapítója már több alkalommal vett részt ezen a közösségi élményen, és bizton mondhatom, mindig óriási sikerrel, néha ki se látszott a vásárlók sűrűjéből. Nemcsak saját márkás ruháit, de persze kedvenc régebbi darabjait is elhozza, ahogyan a make-up cuccok sem maradhatnak ki a kínálatból. Persze jó, ha mindezt személyesen is ellenőrzitek a hétvégén. 😉
Olvassátok el TOP7 kérdésünket Natival, és várunk benneteket szombaton a Corvin pláza -1-es szintjén!
Manapság nehéz kitűnni a social media világában és mégis rengetegen választják az influencerkedést fő tevékenységüknek. Mi a te üzeneted, miben számítasz igazán véleményvezérnek, ami megkülönböztet másoktól és egyedivé tesz?
Szerintem nem az a lényeg, hogy kitűnjünk, hanem az, hogy önmagunkat adjuk, sosem másokhoz hasonlítsuk saját magunkat, mindig önmagunk legjobb verziói legyünk és ezt kommunikáljuk a követőink felé is!
Inkább ruhák, vagy inkább kozmetikumok?
Inkább ruhák! De lesznek sminkek és kiegészítők is. 🙂
Mit hozol magaddal a gardróbvásárra?
Ruhák, kiegészítők, sminktermékek, cipők!
Mi az, amitől sosem szabadulnál meg?
A legelső ruhadarabtól, amit 2015-ben terveztem.
Ilyenkor a többi influencer holmiját is megnézed? Volt már, hogy szert tettél egy-egy értékes darabra másoktól?
Persze! Van egy két darabom a lányoktól!
Vannak, akik azért jönnek el a követőid közül, hogy személyesen is találkozhassanak veled. Komoly felelősség ez, van súlya?
Természetesen igen. Fontos, hogy infulencerként mindig gondoljunk arra, hogy bármi, amit posztolunk, felteszünk, több ezer emberhez eljut, sokan adnak a véleményünke, de mindkezöben persze ugyanolyan fontos, hogy önmagunkat is adjuk.
Azt már látjuk, hogyan működik az Instagram és a Youtube, vannak standard formulák, ami mindenkinek bejön. De mi a következő lépés, hogyan tovább? Gondolod, hogy a műfaj fenntartható így még 5-7 évig, vagy máris új dolgokon töröd a fejed? Mi a terv a jövőre?
Én személy szerint azt gondolom, hogy az instagram aktivitás csökkeni fog a jövőben, sőt már most ezt a tendenciát látom, ezért is alapítottam meg a saját divatmárkámat, a NANA’-S-t. Nálam 4 éve ez a fő irányvonal és ezzel szeretnék tovább haladni.
ÉS AKIK BIZTOSAN OTT LESZNEK A HÉTVÉGÉN:
Kovács Dorottya
Czene Kitti
Kovács Zsófi
Toppler Dorina
Nagy Vivien
Rohonczi Anita
Badics Beatrix
Erdei Panni
Lángi Dorka
Pekár Magdi
Drencseva Nati
Miták Bernadett
Iszak Eszti